אבן הפינה בבניית השם שלכם באינטרנט

רשת האינטרנט היא מתנה לכל בעל עסק. היא מאפשרת גישה ישירה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, נגישות למידע רחב, אפשרויות שיווק ופרסום מתקדמות וזולות והזדמנות לחשיפה ומיצוב כאותוריטה.

כל חברה שמכבדת את עצמה מתפעלת אתר אינטרנט, פרופיל עסקי בפייסבוק, פרופיל בלינקד-אין ובשאר הרשתות החברתיות. הנוכחות ברשת היא הכרחית בעידן המידע שמתפתח בקצב מהיר והופך להיות מבוסס רשת.

כיצד לעשות זאת בצורה הנכונה והטובה ביותר?

הצורך בפרופיל עסקי ובבניית תדמית מייצגת באינטרנט הוא ברור, השאלה היא כיצד לעשות זאת אפקטיבית, בדרך שתניב תוצאות איכותיות לטווח הארוך. לא משנה מה תחום ההתמחות שלכם, אתם לא לבד. יש לכם מתחרים, ורובם אם לא כולם, כבר נמצאים ברשת. אז מה עושים?

p profilepicture

תחשבו דרך עיני הלקוחות שלכם!

כשלקוח פוטנציאלי גולש ברשת בחיפוש אחר מוצר או שירות, הוא מחפש אישיות. ההיצע הוא אינסופי, וכולל מותגים שונים ומגוונים. בכדי שהלקוח הפוטנציאלי יהפוך מגולש ללקוח משלם הוא צריך לחוש ביטחון, להרגיש שהוא יודע ממי הוא קונה.

מחקרים על הרגלי צריכה מוכיחים שוב ושוב כי מעבר לצורך במוצר או שירות כלשהו, הבחירה של הלקוח היכן לשים את הכסף שלו מבוססת על רגש, אמון, ביטחון בשם המותג, ותחושת הכרות.

הפיכת האתר שלכם למבוסס אישיות, ויצירת פרופיל רשתי אמין הם הצעדים הראשונים והעיקריים שיש לעשות כשאתם ניגשים לבנות את העתיד שלכם ברשת האינטרנט. היעדר אישיות ברשת, יוצרת תחושה מנוכרת ומרתיעה.

יצירת החיבור בין האישיות שלכם למוצר שלכם היא אבן הפינה החשובה ביותר ליצירת אמון ובניית שם שמעורר רגשות חיוביים וחיבור לשירות או למוצר שאתם מוכרים.

בסירטונים הבאים אני מסבירה את הצורך בניהול הזהות הוירטואלית וחשיבות תמונת הפרופיל שלך

חלק א' https://www.youtube.com/watch?v=ek07JRklkdE

חלק ב' https://www.youtube.com/watch?v=1dM3am2cXaw

חלק ג' https://www.youtube.com/watch?v=35onAmjiYws

חלק ד' https://www.youtube.com/watch?v=kflCY8Smj4w