היום זה קרה שוב, שלושה אנשים ברצף,אבל אני כבר מזמן לא מתרגשת.
רב הפעמים בחיי אחרי שאני מציגה את עצמי בשמי המלא לאנשים חדשים
אני סופרת כמה שניות ואז מגיעה השאלה, תגידי יש קשר ל… את קרובה של….
ויש שהולכים על הגרסה השלילית: אין לך קשר ל…. נכון?!

IMG_0504

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מאז שלהי שנות ה-80 מימי "זהו-זה" העליזים אני רגילה לחיבור שמי עם גדול
המומחים במוזיקה בישראל .י.קוטנר, ואת האמת זה די נחמד שהקישור והחיבור
הראשוני שאנשים מדביקים לי הוא קרבה לדמות חיובית, עשירת ידע, צבעונית ולא
קונבנציונאלית, מותג!

ועוד דבר טוב שיוצא מזה הוא שקשה לשכוח את שמי, הוא מוכר וזכיר לאורך זמן.
לכן לרוב אנשים קוראים לי "קוטנר" ולא ליאת.
אני לא יכולה לשנות את זה, זה קרה בלי הכנה מראש, נולדתי ככה ( :

עם כל הגימיק שבעניין, יש עם זה גם בעייתיות מסוימת, כאשר זוכרים אותי
כ-קוטנר ולא כליאת. הבעייתיות היא בחיפוש אחרי ברשת כ"קוטנר".

הצעד הראשון החשוב ביותר שעוזר לפתח ולשלוט במותג האישי שלנו:
הן התוצאות שעולות עלינו במנועי החיפוש הגדולים ( גוגל, יאהו )

ממליצה לכם לערוך בדיקה על התוצאות שעולות ומה הן אומרות, מעידות עליכם?
האם יש מישהו אחר בעולם שחולק אתכם את אותו השם בדיוק? האם יש וריאציות
של השם שלך, לדוג: אפשר לכתוב את השם שלך עם "ט" במקום "ת",
במידה ועולות תוצאות של אנשים עם אותו שם בדיוק (לוי, כהן, וכד') או כזה שיכול
לבלבל את המחפשים אחריכם, כדאי לחשוב כיצד לבדל אתכם מהתוצאות הדומות
שעולות. לדוג' "ניסים כהן- עו"ד נזיקין. הוספת תיאור מקצועי לשם שלכם, או שם
חיבה ידוע (יא-יא).

עוד פתרון אפשרי הוא להעלות תמונות פרופיל שלכם באחד הרשתות החברתיות או
באתר החברה, כאשר השם שתקראו לתמונה יהיה שמכם המלא, כך שהיא תקפוץ
בחיפוש ותזהה אתכם אישית בצורה מידית (תמונות עולות בשורה
הראשונה בגוגל).

המקום הראשון להתחיל עם תהליך המיתוג האישי שלכם במיוחד באינטרנט
הוא לגלות את המידע הראשוני שעולה בחיפושים אחר השם שלכם ברשת.

מומלץ מאוד לחזור ולבדוק את מצבכם בחיפוש כל כמה שבועות.