אחת התפיסות שצריך להיפרד מהם כאשר מתחילים בתהליך מיתוג אישי

היא הצניעות. ההימנעות מהתבלטות, מלדבר על עצמי ולהתפאר במעשיי,

תפיסה שמושרשת אצלנו בתרבות לאורך שנים…גדלנו וחונכנו כך שמי שמדבר

על עצמו יותר מידי הוא שחצן…

מיתוג אישי

אך לא עוד, מספיקה חצי דקה בפייסבוק בכדי להבין שהעולם השתנה

אנשים רבים כותבים על ההישגים היומיומיים שלהם, מעלים תמונות של

החוויות המופלאות שעברו הם או ילדיהם, מה אכלו מה שתו איפה ביקרו

מציגים את החיים שלהם לראווה על הצד הטוב ביותר…משוויצים,

עפים על עצמם??

אנשים רבים חשים חוסר נוחות עם תופעת החשיפה ברשת, תוהים לאן הלכה

הצניעות הפרטיות ועם זאת בעלי רצון להשתמש ברשת לאינטרסים האישיים

שלהם בכדי להציג לראווה את ההישגים והצלחות שלהם.

המצב כיום הוא די קיצוני, אלה שמשתמשים ברשת לחשוף, לשתף ולקדם את

עצמם, ואלה שנמנעים לגמרי מפעילות יזומה מתוך פחד החשיפה המוגזמת

שמפגינים לדעתם ה"משתפים"  ומעדיפים להמשיך לשמור על צניעות ונורמות

מיושנות ונמנעים מהאפשרויות העצומות שהרשת מאפשרת למיתוג אישי.

בעולם העסקי והאישי המושתת ברובו על תקשורת אינטרנטית, שיווק ומיתוג

אישי ברשת הוא הכרחי, את הביישנים והצנועים לא רואים לא קוראים ולכן בסוף גם

לא קונים. אין ברירה מי שמעוניין למתג את עצמו צריך למצוא את הדרך

להשתמש ברשת בצורה מושכלת ולא קיצונית, למצוא את דרך הביניים

שמתאימה לו בדיוק, בכדי לתקשר עם האחרים מהלב, מהראש, בכנות

ובאותנטיות ויחד עם זאת להתפאר בהישגים ובהצלחות שלו.

הגיע הזמן לפאר ולשווק את המותג שנקרא "אתה".

איך עושים את זה?

משתפים ברעיונות חדשנים שלכם, כותבים על תחומי העניין שאתם עוסקים בהם

שיכולים לעניין את הקוראים הפוטנציאלים, מציגים הישגים שלכם בגאווה ובהתלהבות,

סיפורים אישיים חווייתיים מתוך הניסיון שלכם,

עוררו הערכה והתפעלות אבל בלי שחצנות יתר והגזמה.

לפגישת אבחון ויעוץ – מיתוג אישי

התקשרו 054-4991442 

ליאת קוטנר